tisdag 11 januari 2011

Liten nakenshow igen

Efter att ha varit hem och sovit 4 timmar så bar det åter av till Köpenhamn på söndagen för ett 6-timmarspass i den Vilda baren. Såg på nätet att det var tågtrassel, så jag skyndade mig och hann med ett tidigare tåg. Till ingen nytta skulle det visa sig.

När man så kommer till Köpenhamn mer än en timma innan man börjar så får man ju hitta på nått annat. Bestämde mig för att titta förbi min kollega i den Trevliga baren. Kom in 2 minuter efter öppningstid och han höll fortfarande på att skura golvet, inte bra. Nu kom inga fler gäster innan han var klar, men men.

Efter ett litet snack där så gick jag till den Vilda baren för att öppna. I porten bredvid står ingen mindre än den lite tradiga farbrorn. Han är fortfarande på fredagsfylla, ögonvitorna var inte röda, de var brungula och hans vanligen lite böjda siluett var ovanligt böjd. Men han fick vänta en kvart innan jag öppnade och han var givetvis fösta kunden för dagen. Han såg helt förfärlig ut...

Senare på aftonen blev det som vanligt en liten nakenshow med chaps och jockstrap, men det blev lite påfrestande eftersom värmen gick sönder någon gång under aftonen, mycket irriterande.

Lyckades sedan inte komma mig för att gå hem utan sov hos influensakompisen som fortfarande inte var helt frisk. Smart? Antagligen inte...

En av de hetare stammisarna plockade fram lemmen och som bartender efter betald tid var jag en av 5 personer som tog den lite kort i munnen. Jag var förövrigt den förste, så de andra fick min saliv som tillägg...

2 kommentarer:

Kim sa...

You are soo kinky, Mister Ponte!

Ponte sa...

Nejdå