onsdag 19 januari 2011

Kidnappad och utburen

På måndagen blev det ett extrapass i den Vilda baren på kvällen. Det blev en del barsugning, gästerna roade sig med varandra och det var en trevlig stämning om än lite stilla. Satt med tre gäster kvar de sista två timmarna och spelade den musik de ville höra.

Begav mig efter stängning till Influensakompisen och sov hos honom.

På tisdagen blev det först ett pass i sexindustrin och sedan eftermiddagspass i den Vilda baren. Det blev ganska festligt. En ung kille som kommer förbi ibland hånglade lite med mig och klämde sedan mitt skrev så hårt att ena kulan ramlade ur penisringen, det gjorde mycket ont. Har nu ett litet blåmärke på lemmen...

Så kom två av hans heterovänner och det hela urartade när jag bytt sida och nu satt på en barstol. De båda ynglingarna slet av sig tröjorna och försökte få de andra i baren till samma klädsel. Enbart bartendern och Ponte ställde dock upp.

Sedan slet killarna av sig allt och sprang näck en runda runt kvarteret, barfota var de dessutom. När de återkom tog de kläderna på, men efter en stund hoppade den ena upp på ett bord och gjorde en striptease (men behöll underbyxorna). Hans kompis gjorde det samma till nästa låt.

Så beställdes en flaska skumpa och de båda ynglingarna jagade varandra för att stänka ner den andra. Sedan blev det öl och till slut vatten. Båda hade nu genomblöta underbyxor och golvet var mycket halt. Sedan kidnappades Ponte och bars ut på gatan för de ville ha med mig till nästa ställe, jag avstod. Borde kanske ha följt med...

Fortsatte sedan till Dansbaren och hade rätt tråkigt, men det var en kväll med ett par upplevelser om inte annat.