lördag 22 januari 2011

En läcker missnöjd latino

Efter 5 timmar i bingen bar det åter av till Köpenhamn för ett 16-timmarspass i den Trevliga baren på fredagen. Det var jobbigt stilla och Ponte var enormt uttråkad de första 8 timmarna, sedan blev det festligare.

Efter att ha stängt på morgonkvisten funderade jag på om jag skulle gå hem eller ta en tur på Dansbaren. Valde det senare. Kom in, träffade några bekantingar och såg en läcker latino som satt själv. Han verkade bekant, men jag kunde inte placera honom. Han kände igen mig, så vi tog ett snack.

Han hade trassel med sin man och hade varit ute med kompisar, men de hade gått hem och han kände inte för att traska hem. Ung läcker latino är ju något Ponte går igång på, så jag höll honom sällskap och hängde med honom till Nattklubben där vi hängde till stängningstid.

Tydligen hade han träffat mig när han var ute med latino-gänget i höstas och tydligen hade han hånglat med någon. Han bad om ursäkt för sitt uppförande på fyllan gången innan, men jag kan inte minnas att det var nått att be om ursäkt för...

Måste för övrigt vara jobbigt att ha varit gift i 3 år varav de senaste 2 åren i ett sexlöst äktenskap. Hade det varit jag skulle vi förmodligen spendera all fritid i sängen. Nu var han trött på dildo och hand, han ville ha nått riktigt att leka med men sitter fast i ett äktenskap och om han skiljer sig mister han sitt uppehållstillstånd (i Danmark måste du vara gift i 7 år för att få ett permanent).

Till slut begav sig Ponte hemåt strax efter 8 imorse, fick en rejäl bamsekram innan jag gick, är lätt salig fortfarande...

2 kommentarer:

Kim sa...

Gossen sitter i rävsaxen.
Vilken tur att han fick en trevlig kväll med dig i alla fall.

Ponte sa...

Jag hade trevligt, misstänker att han hade tråkigt med mig som sällskap, men så kan det ju gå...