fredag 11 april 2008

Pang på rövbetan?

Sista helguppdateringen slutade med att jag lät det snygga paret traska vidare och jag lade beslag på någon kille där i baren. Efter typ 15 minuters småprat så tyckte han att vi skulle gå hem till honom nu på en gång och vi hittade en taxi utanför baren (måste vara högt odds på det, men iallafall) och åkte hem till honom, det hade väl tagit knappt 20 min att gå, men men.

Efter att ha åkt taxi, och i snabb takt tagit mig uppför 6 trätrappor kan jag inte påstå att jag var jättesugen bara sådär, men när vi kom in genom dörren kysste han mig, slet av sig kläderna, slet av mig mina kläder (jag hade lite svårt att hitta min ena strumpa nästa morgon) och mindre än 1 minut efter att vi kommit in genom dörren låg han naken på alla fyra på sängen med röven i vädret och väntade.

Nu uppstod ett litet problem, Ponte vill nämligen ha förspel, gärna långt och länge och så leder det liksom fram till en höjdpunkt, men det här var liksom bara avtändande på nått sätt. Frågan är vad gör man i den här situationen? Han förväntade sig att få nått med någon, nått som han antagligen längtat efter hela kvällen och så släpade han med mig hem och jag var inte på den nivån han trodde.

Jag tänkte att det bästa nog var att göra ett försök, så jag gjorde ett försök och det gick inget vidare, så efter 10 minuter gav vi upp och jag bad om ursäkt fast förklarade inte bakgrunden till det hela. Men han tyckte att nu när jag ändå låg naken i hans säng kunde jag lika gärna sova över, så vi gosade lite och då efter en stunds gosande så hade jag hittat lite lust, men jag höll tyst om det. Han somnade som ett barn en stund senare och halva natten sov han med sitt huvud på min bröstkorg och rodnaden efter hans skäggstubb har nu gått bort, men den satt kvar läääänge...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en sådan fin, ung man.

Ponte sa...

Tack, men inte så fin och ung och man som dig!

Anonym sa...

Nåja, det lät ju trevligare än att sitta ensam på en tågperrong i Köpenhamn....

Ponte sa...

Hmmm, vi kommer till det...