fredag 7 januari 2011

Slutade med en rejäl tungkyss vid tunnelbaneingången

Efter 4 timmars sömn blev det frulle bestående av en slät kopp kaffe och ut i snöstormen för att bege mig till mina två timmar i sexindustrin på torsdagsförmiddagen. Trafiken stod i det närmaste stilla, vilket ledde till att jag blev försenad till den Trevliga baren senare på dagen och fick tokstressa för att kunna öppna i tid. Kände mig allmänt lortig i samma kläder som på tisdagen :(

Chefen kom förbi och jag var riktigt glad att jag inte jobbat måndag-onsdag. Musikanläggningen hade gått sönder, värmen i lokalen hade gått sönder, betalkortsterminalen hade gått sönder, ismaskinen hade gått sönder och en fläkt dessutom. Allt var nu fixat, men han hade haft mycket att stå i...

Kvällen blev hopplöst lugn, men en sprallig kille dök upp, sjöng, snackade med alla, flörtade med alla och var otroligt energisk. Det höll min trötthet borta några timmar på sena kvällen...

Efter stängningstid gick jag förbi den Vilda baren (hade glömt min tröja där dagen innan) och fick mig dagens första öl. Kände inte att jag skulle palla med nattbussen utan valde istället första tåget hem. Det betyder 2 timmar på Dansbaren.

Träffade en snygg ung australiensare som visade sig vara dansk med skulle testa hur långt han kunde få folk att tro han var från Down Under. Det funkade ganska bra på mig kan jag berätta. Dessutom var han minst 5 år äldre än jag trodde, han såg bara ung ut.

Tänkte han var intresserad av nått tills han visade bilder på sin drömman som han chattat med ett tag och som skulle komma förbi om ett par veckor. Nåja, jag var iallafall allt för trött och hade nu också ont i höften, så det var väl lika bra.

När jag skulle till tåget undrade han om vi skulle ta följe, han skulle nämligen också till stationen. Det hela slutade med en rejäl tungkyss vid tunnelbaneingången. Män är förvirrande...

2 kommentarer:

Kim sa...

Män är förvirrande och as är de också. Jävla pack.

Ponte sa...

Nejdå, vi älskar män, speciellt bundna och iförda munkavle