onsdag 24 juni 2009

Fem lemmar och på jakt efter fler

Så hamnade man i Dansbaren och där sprang jag på den äldre mannen och hans kompisar. Efter en stund utbröt nått gruff, den äldre mannen ställde sig mellan de båda gruffarna, fick en rejäl knuff och satte huvudet i flaskan som han bakom just drack ur. Turligt nog gick det inga tänder.

Gruffet, fick jag senare veta handlade om att den ena kompisens pojkvän gjort slut för ett år sedan och blev ihop med den andra kompisen nyligen. Den äldre mannen slängde sedan ut kompisen innan personalen hann med att göra nått.

För övrigt var baren helt full, det var varmt, svettigt och trångt. Det var knappt någon som dansade, det fanns helt enkelt inte plats. Träffade på fler turister, det var många ute, turister är bara mums! Såg plåstret från helvetet igen, förstår inte att den jobbiga människan ska vara ute hela tiden, han promenerar mig på nerverna.

Efter det fortsatte vi till Nattklubben, ingen av brasilianerna var där vad jag kunde se, det händer INTE ofta. Mycket folk här också, men jag träffade den läckre killen och kunde klämma mig ner i soffan bredvid honom. Sedan kom hans kompis som tydligen gillade mig, men jag hade inga planer på att hitta på nått med honom, ung och fin, men inte riktigt nått för mig tror jag.

Till slut tog jag plats bredvid den äldre mannen igen och han hade hittat nått spännande. En kille jag sett ett antal gånger tidigare, han är rätt het, ler alltid och ser jättecharmig ut. Det visade han sig för övrigt också vara. Han var på jakt för efter att ha haft gruppsex på läderklubbens nakenfest och fått en rejäl omgång penetrerande lem av inte mindre än 5 karlar var han nu ute efter kvällens sjätte lem.

Jag hade gärna velat ställa upp som frivillig, men mina erfarenheter av sex på fyllan är inte de bästa om man säger, så jag avstod... Han var med på gruppsex-i-baren-kvällen ett tag faktiskt, naken med rumpan fri om man säger. Och detta trots att han ser ut som en oskyldig skolpojke, en riktig ulv i fårakläder. Men ganska het...

Så var det stängningsdags och som så många gånger förr samlas en hög med folk utanför för att se om någon vill ha med dem på morgonfest. Han som jagade kvällens sjätte lem hade hittat en sexfest, men jag blev inte tillfrågad. Men så dök en amerikansk kille på cykel upp (han talar mycket bra danska) och ville ha med mig och den äldre mannen på nått morgonvärdshus. Vi tog taxi eftersom det skulle ta en halvtimma att promenera.

Väl där berättade killen på cykeln historier och den äldre mannen halvsov. En av historierna handlade om en sommarmorgon för några år sedan när han och hans kompis lämnade den svettiga Nattklubben, sprang ner till vattnet och nakenbadade i hamnbassängen för att sedan springa genom köpenhamnsmorgonen naken för att hämta sina cyklar och cykla nakna hem...

Så var det läge att åka hem, men eftersom jag inte kände för att ta taxi till stationen och sedan åka hem, så hängde jag på den äldre mannen hem igen och sov på hans förkorta smala soffa.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Fem lemmar och ändå på jakt efter mer.
Kära vän.
Hur klarar vissa så mycket?

Ponte sa...

Jag tror han är rätt så vältränad om man säger...