fredag 27 maj 2011

Sex och fest

Torsdag förra veckan blev det ännu ett kvällspass i den Vilda baren och eftersom fredagen var helgdag i Danmark var det bra drag. Träffade en trevlig spanjor som jag sedan mötte på Dansbaren och följde med hem.

Har lite svårt med folk som stönar helt vilt bara man rör deras bröstvårtor, klart avtändande i min värld... Det blev hur som helst lite analsex och folk som tror att de kan rida mig och komma i min mun samtidigt måste ha vissa problem med ögonmåttet, iallafall när det gäller sin egen dingeling.

Så blev det lite sömn och upp efter 3 timmar, han skulle luncha med sin lesbiska väninna vars flickvän misshandlat henne tydligen.

Ponte traskade till Morgonvärdshuset, men där var det tradigt, fortsatte till nästa bar där jag träffade en av mina trevliga stammisar. Han var inte så uppåt eftersom han fått veta att han antagligen skulle bli uppsagd efter helgen.

Släpade med honom till den Trevliga baren och blev bjuden på den ena ölen efter den andra av olika trevliga gäster.

Fortsatte till den Vilda baren där jag blev kvar till stängningstid och var till slut hemma kl 6 på morgonen.

1 kommentar:

Kim sa...

Ha ha ha.
Du är då för tokig!