tisdag 24 maj 2011

Lite sug och gos

Är nu väldans långt efter i historien....

Efter mellolördagen som spenderades hemma i soffan blev det den Vilda baren på söndagseftermiddagen. Ponte dracks halvfull på jobbet och när jag klev av mitt pass dök en läcker man upp, en av dem som det gosats med efter brunchen två veckor tidigare.

Så blev jag kvar hela kvällen i baren och vid stängning traskade vi till Dansbaren och till slut hem till honom. Lite sug och gos följde men inte mer.

Så blev det måndag i den Trevliga baren, bakis och trött efter att ha sovit 3 timmar. Det blev en lång dag. Hade erbjudit dejten från natten innan ett blowjob om han kom förbi vid stängning, men han var alltför trött tydligen...

På väg hem tog jag fel buss från stationen och fick gå dubbelt så långt i regnet som om jag skippat bussåkandet, typiskt.

2 kommentarer:

Kim sa...

Sug och gos går ofta hand i hand. Gott.

Ponte sa...

Lövly