fredag 19 november 2010

En lång natt igen.

Efter en stilla och trist dag på jobbet igår skulle jag hem, men jag hamnade i den Vilda baren istället och kom hem kl halv 9 imorse.

Träffade på några av brasilianerna i Dansbaren och fick tafsa rätt mycket. Fint att ha ett paket i vardera handen och sedan klämma lite... Lyckades visst tungkyssas lite med båda och dessutom leka lite med en lem på herrarnas.

När vi till slut hamnade på Nattklubben och klockan slog stängning träffade jag på någon bekanting medan brassarna gick. Såg deras ryggar långt upp på gatan när jag kom ut, men bestämde mig för att krypa hemåt istället.

Dessutom var det motvind och blötsnö hela vägen norrut till stationen och väl hemma var det också motvind och blötsnö hela vägen söderut från stationen. Förstår inte det där med vindar, men de ville mig ont idag...

2 kommentarer:

Kim sa...

Jag vill så gärna tafsa lite.
Mina handflator brinner.

Ponte sa...

Du får svalka handflatorna i lite djupsnö kanske...