fredag 19 februari 2010

Turkos tunga

Nådde Dansbaren och träffade Den inte så skarpa kniven, som fortfarande var mycket glad. Lyckades stå så att jag såg den fina heta unge mannen med stort linne och riktigt cool look. Dessvärre visade han inte nått intresse för mina blickar, men men. Träffade en radda bekantingar igen och måste säga att det blev riktigt trevligt.

Hade SMS:at med det halva paret nummer 2 (nummer 1 var inte hemma) och träffade på honom i Dansbaren. Han var rätt onykter och sådär flummigt jobbig som bara han kan. Hursomhelst så försvann han turligt nog efter ett tag, ingen aning vart, men det var inte så viktigt.

Förra helgen var ju Dansbaren riktigt tradig, jättefullt och tokstimmigt. Den här kvällen var det halvfullt och bra stämning. Rätt folk helt enkelt. Så var det en kille i blått som flirtade, funderade inte mer på det, han verkade som en bra människa. Tänkte att det nog inte skulle bli mer med det.

Så efter ett bra tag dök han upp igen och tog plats bredvid mig och fick sig en mycket blå drink. Till slut efter många trevliga timmar började folket gå och baren stängde 2 timmar efter normal stängningstid. När vi kom ut i ljuset upptäckte vi att hans tunga var turkos…

Den inte så vassa kniven, han i den blå tröjan och jag, vi traskade till Morgonvärdshuset där det var lugnt och stilla. Han i den blå tröjan blev rätt orolig när jag svarade att jag jobbade i den danska sexindustrin och hade ett gäng frågor omkring sexuella vanor. Kan tillägga att mina svar ibland var lite diffusa och vaga…

Men så ringde Den inte så skarpa knivens telefon och det visade sig att hans väninnas 18 månaders dotter avlidit, så han gick. Vi båda andra traskade till McDonalds och åt lunch (klockan var nu närmare lunchtid) och Ponte hade varit igång i 28 timmar. Efter maten undrade killen i den blå tröjan om jag inte kände för att följa med honom hem…

2 kommentarer:

Kim M sa...

Riktigt COOL LOOK.
En börjar ju undra.

Ponte sa...

Sug i blicken om det låter mer intressant ;)