tisdag 6 mars 2007

Vänner är svårt

Häromveckan var det utgång med vännerna här hemma i Skåne och som vanligt började kvällen bra och kul var det. Min stora svacka brukar komma när man lämnar förfesten i soft hemmamiljö och kommer till en helknökafull totalhektisk pub/klubb. Det brukar jag sällan klara, jag behöver oftast lite anpassning, så då blir det hemgång eller så fortsätter jag utan att vara på partyhumör bara för att ingen ska behöva gå vidare själv.

Kvällen häromveckan var helannorlunda eftersom vi gick från den softa förfesten (som var mindre soft än vanligt) till ett iochförsig knökafullt ställe, men det är inte så hektiskt och musiken är så man kan samtala. Efter det blev det nattklubb och kl 2 var jag på riktigt partyhumör (nått som händer en gång i halvåret på hemmaplan), men då ville ingen fortsätta. Tack vännerna...

1 kommentar:

Kim da Costa sa...

Det är under sådana nätter man möter nya fina vänner.