fredag 29 december 2006

Snygg rumpa på bussen

Hmm, igår på vägen hem, snygg kille typ 25 i typ sönderslitna D&G Jeans vältränad och med en snygg häck. Personligen tänder jag mer på kroppar än på baksidor, men den här går det att knäcka nötter mellan skinkorna på. Är rädd att tungan hängde ner till knäna och att jag dreglade ner sätet en aning men men... Var så pass väck att jag inte ens tänkte på att kliva av för att få en bättre vy :)

För X antal år sedan gick Queer as Folk (den engelska varianten) på SVT. Den köpte jag på DVD i julklapp till mig själv här om veckan och börjar nu få ångest eftersom jag sett 4 av (tror jag) 8 avsnitt och kommer göra av med övriga 4 i helgen. Varför varar inte bra serier för evigt? Har beställt en säsong 2, men den verkar bara vara 90 minuter... Jag gillar den serien skarpt huromhelst och det är tillräckligt länge sedan man såg den, så man får vissa flashbacks utan att ha koll på vad som händer sedan.

Inga kommentarer: