onsdag 27 december 2006

Otursdag

Började dagen med att försöka mata in linserna, hade inte fått i någon efter 10 min, tänkte "Jag skiter i det och tar glasögon", fixade till mig, insåg att bussen går nu, får ta nästa, gav mig på linserna igen och fick i dem. Den vänstra satt inte så bra, pillade på den och den hamnade riktigt illa så den skavde hela vägen till jobbet där jag kunde rätta till den.

Handlade lunch inkl en sådan ...-latte (någon kall kaffevariant), tappade den när jag skulle låsa upp dörren, spricka i botten, hällde upp den i en mugg (en tredjedel på bänken eller golvet) bara för att inse att den var rätt äcklig. Fast den med choklad är rätt OK, fast slut idag.

Ska strax gå hem och det började just duggregna, jippppppppi!

Inget direkt snyggt att titta på på bussen imorse.

Inga kommentarer: