tisdag 1 december 2009

Lite barsug tidigt på kvällen

Kom till Köpenhamn tidigt på fredagskvällen för att träffa latinodejten. Men eftersom jag hade lite tur på vägen så blev det först ett snabbt besök i den vilda baren. Folket var då tradiga och jobbiga. Traskade sedan vidare till nästa ställe och satte mig för att vänta på dejten.

Efter en stund bestämde jag mig för att hade han inte kommit efter 45 minuter skulle jag gå vidare och stänga av min telefon. Efter 35 minuter såg jag en person parkera sin cykel utanför och jag kände instinktivt att det var han. Det var det också.

Han såg ut ungefär som på sin bild, dvs inte jättehet, men tillräckligt. Vi snackade om ditt och datt och lärde känna varandra lite. Så bar det av till den Vilda baren och när vi nådde dit hade i alla fall de tradiga och jobbiga människorna vinglat hemåt. Vi tog plats i ett hörn, snackade lite, hånglade lite och innan jag visste ordet av det öppnade han mina byxor och började suga.

Var lite tveksam, men lät honom hållas några minuter, så blev det lite mer hångel innan vi drog vidare till nästa ställe. Nu började han att snacka om gruppsex och att han gärna ville ta med mig på bastuklubben för lite gruppövningar, men jag var inte helt sugen på det. Min förväntan (allt för högt satt som alltid) hade ju annars varit lite öl och snack och sedan hem till honom.

Det visade sig så att han hade en pojkvän sedan 6 år därhemma, så mer än en älskare hade jag inga möjligheter att bli. Han hade också dubbla medborgarskap och växt upp i två länder, så jag vet inte riktigt vad jag ska bocka av från listan… Nåja, till slut ville han att vi skulle på bastuklubben och jag hade inte riktigt bestämt mig hur jag skulle göra.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Dina dejter är helt klart väldigt olika mina...

Ponte sa...

Jag önskar ibland att de var lite mer som dina, vettigt folk kan ju vara kul som omväxling...

Kimman sa...

Åh, Ponte is starting to get soft! Snart är du hemmaman i nån frän förort.

Ponte sa...

Det enda man vet om framtiden är att den börjar ... NU