onsdag 3 augusti 2011

Skodrama

På lördagen lämnade jag killen från Jylland, hoppade i mina vanliga kläder, packade ner läder-outfiten, fick en omgång McDonalds till frulle och traskade till den Trevliga baren. Fötterna gjorde lite ont efter att ha stått upp i 12 timmar i cowboystövlarna.

Hade möte med min chef och han undrade varför jag satt i strumplästen. Förklarade problemet och han undrade vilken storlek jag har. Men han hade inga 44:or att låna ut. När jag öppnade baren traskade chefen iväg och 10 minuter senare återkom han med ett par 100-kr skor storlek 44. Det hade han inte behövt...

Lördagen blev rätt stilla och efter stängningstid traskade jag förbi en annan bar och fick mig en gåhem-öl. Kom hem, sov några timmar, upp igen för en söndag i den Trevliga baren.

Det rasade in med folk på tidiga eftermiddagen, folk som ville sitta i skuggan på uteserveringen. Det var nämligen 26 grader varmt. Resten av kvällen blev rätt stilla, men helt OK. Givetvis kom 3 gäster strax innan sista omgång och jag hann inte med sista tåget hem. Orkade inte med nattbussen, traskade till den Vilda baren där det knappt satt en människa.

Fortsatte till Dansbaren, hamnade i snack med två ynglingar, den ena mycket full och på någon annan substans dessutom. Han lyckades få någon herre att köpa honom en Long Island Ice Tea, just vad man behöver när man är dyngrak...

Den andre mer sansade ynglingen ville pussas, det fick han (han är ju lite läcker) och vid stängningstid traskade vi hem till honom och så blev det sex. Sedan 8 timmars sömn, mestadels i sked. Det var så Pontes helg. Första gången jag haft sex med någon född på 90-talet, nära på barnarov för en farbror i min ålder.

Inga kommentarer: