tisdag 16 augusti 2011

Rulltrappsfall

Söndag var Ponte rätt sliten, men ett eftermiddagspass på den Vilda baren skulle man nog klara. Det var trevligt och när nattkillen kom blev jag stående bakom baren en extra stund och hade rätt kul. Dessvärre ledde det ju till att jag återigen kom med sista tåget hem ganska full...

Måndag var det så heldag i den Trevliga baren, men dagen blev rätt stilla. Hann med sista tåget. Idag på väg till jobbet var det en fet tanta som skulle tränga sig på stationen och det slutade med att hon vurpade i en stillastående rulltrappa och bröt benet. Att halta och lytta inte kan ta det lite försiktigt!

När jag kom till jobbet för några timmar sedan fick jag släpa runt på 700 liter öl, prajden börjar nämligen imorgon...

1 kommentar:

Kim sa...

Här har det hänt saker.
Ska ta mig en liten läsning.
Hej september. God höst!