lördag 21 augusti 2010

Pride med ägg

Sitter just nu spritt språngande naken och funderar över vad jag ska ha på mig idag... Det vankas ju pride parad om några timmar.

Häromveckan var det en homobar som fick sig en omgång ägg inslängda genom den öppna dörren och natten till fredagen fick nattvakten på pride square samma behandling. I båda fallen kom en del mindre vackra ord som sällskap till äggen. Trist...

Nu hoppas vi att vi slipper det idag, för ett par år sedan såg jag hur en av vagnarna i paraden fick lite ägg, jag vet inte riktigt vad det är med ägg, men det är antagligen folk som inte vet hur man gör omelett.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Hoppas att din outfit blev smashing och att äggen fick ligga kvar i korgen.

Ponte sa...

Smashing vet jag väl inte, men äggen och regnet höll sig på avstånd...