måndag 16 april 2007

En pappa

Som varandes totalt värdelös på att ragga annat än gamla gubbar, hade jag inte så stora förhoppningar på fredagen den trettonde. Men hej vad jag bedrog mig. Kompis H och jag tog en barrunda, fick med oss en självupptagen engelsman som efter att ha pratat om sig själv utan att ta andningspaus i en halvtimma blev överlämnad till den då rätt onyktre H som glatt lyssnade resten av kvällen.

När vi kom till bar 3 lyckades vi får en soffhörna trots den ymniga trängsel som rådde i lokalen och efter en stund kom en kille och satte sig bredvid mig, tittade i golvet och sa inget. Men hans kompis började snacka med mig och snart hängde han (M2) på. Förutom att han verkade vara världens snällaste, dessutom pappa till sin lesbiska kompis barn (både biologisk och halvtidsvårdnadshavare), har samma humor som mig och är ytterst gosig. Om jag ska bli monogam någon gång, är M2 det klart bästa alternativet jag hittat, han är mycket mer än bara lovely.

Tyvärr ville han inte att jag skulle stanna också lördag kväll vilket var rätt så trist, jag hade ju hoppats. Nu håller jag tummarna för att han känner för att dejta, trots att han gillar håriga killar och mina 4 strån på bröstet räcker ju inte så långt... Nåja, 1 timmas hångel i en bar, 3 timmars hångel i hans säng, 6 timmars sömn (i sked eller omslingrade mage mot mage), 3 timmars hångel i sängen på morgonen och 2 timmars hångel i köket var en rejäl dos, gud så jag saknar det redan nu.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Å!
Å!
Å!

Ponte sa...

Japp Kim darling, det kan man säga. Gud så jag saknar att ha en man i sängen, för jag har bara kudden som sällskap inatt igen...