måndag 24 december 2007

Från oss alla till er alla

Nu tänkte jag bara passa på att önska alla ett fantastisk jul! Men ta det försiktigt mellan skinkorna och överdosera inte korvar, lutfiskarar, glögg och knäck... Staken står i fönstret, kulorna hänger i grenen och skinkorna är griljerade.

Min morgondejt med Janson blev sådär, först fick jag skicka brodern till ICA, för papsen hade glömt köpa lök och potatisskalaren var fortfarande borta. Ifjol skalade jag pärorna med äppelskalaren, det är otroligt opraktiskt, bara så ni vet. Och när brodern kom med prylarna så satte jag igång och stressade ihop en Janson, men efter att ha stoppat in den i ugnen kom jag på att jag glömt att mata honom med ansjovis. Så då var det bara att ta ut den, hacka ansjovisarna och lägga dem överst. Bättre än så blev det inte...

Återigen, ha en god jul alla fantastiska människor!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detsamma hjärtat!

Kram kram kram.

Frid.

Ponte sa...

Tack tack Kim hjärtat!