lördag 4 september 2010

Så jäkla läcker

Hamnade i den Vilda baren efter debatten på torsdagen och tog plats bredvid en amerikansk turist som var mycket trevlig och åkt till Danmark bara för att vara med om Prajden. Men så dök Gud upp. En läcker mörk turist i läder som såg bekant ut. Hamnade i snack med honom, men hade osedvanligt svårt att snacka, fick tunghäfta. Insåg plötsligt varför jag kände igen honom, har tillfredsställt mig själv till hans bilder…

Men efter ett par timmar skulle den läckre gå till läderklubben och eftersom det var läderafton kunde jag inte hänga på, skit också! Efter det var alla killar resten av kvällen rätt så ointressanta kan jag meddela… Jag brukar aldrig hänga ut folk, men jag gör ett undantag idag. Kolla här.

Stannade i den Vilda baren ett tag, hade rätt trevligt. Gick vidare till baren med den trevlige bartendern där jag träffade herren som givit mig jobbet tidigare under veckan. Pallrade mig tillbaka till den Vilda baren som dagen till ära hade öppet så länge de hade folk.

Sedan blev det Dansbaren där jag hängde med ett gäng bekantingar och såg tre fina killar av utländsk härkomst som flirtade lite, men jag var inte riktigt på humör efter att ha sett guden tidigare på kvällen. Fick veta att det var den regerande Mr Leather Europe… Träffade en bekanting som jag tog med till Morgonvärdshuset där jag tog en öl och åkte sedan hem, mycket duktigt av mig…

2 kommentarer:

Kim M sa...

Och *där* blev Ponte religiös.

Ponte sa...

Mycket nära...